Kord Gitar Lagu Iban Sinu

F G C ngerari ari perening mata nuan. Nda nmu betul tau nda tang baka sebaka jak.


Chord Ku Enda Peduli Frederick Sut

C G ayun lundai ricah burung bemunyi.

. Chord Lagu Ngetan Bubu Ridan - Ricky EL LIRIKLAGU. C F C bendar ku nyeliah ari mua nuan. 14 Kunci Gitar Suci dalam Debu Iklim.

If yes just click share button below to share some love of our dayak guitar music chord kord gitar. Capo di fret 4 Intro. Solo B5 A5 G5 G5 B5 A5 G5 G5 E5 C5 A5 A5 Pre-Chorus B5 A5 Ukai ku enda madah dulu suba G5 A5 nuan pan sanggup begulai merinsa.

Request Chord Services Organizes Chords Collection. Kord Gitar I Love You Pengabis Ati - Hailey Melissa Francis Hailey. 15 Lirik Chord Kunci Gitar Melayu Bukannya Aku Tak Cinta Iklim.

Alycia Nyaie - Suluku Apai Orang. Lagu ari band kitai Iban Masterpiece. Ku meruan ngenang nuan sulu.

Tang atiku cukup sinu. 11 Chord Rindu Serindu Serindunya Spoon. Kunci Gitar Lagu Nyeliahka Diri Empu - Jeffry Tegong Intro.

16 Chord Lagu Malaysia Mencari Alasan Iklim. Melissa Francis I Love You Pengabis Ati Lagu Iban. 12 Lirik Chord Sahara Thomas Arya.

Chord Lagu Enda Sanggup Kediri - Rickie Andrewson. 1 Kumpulan Lirik Chord Gitar Malaysia Terpopuler. Chord Lagu Bakani - Sullivan.

Senarai Korg Gitar Lagu Melayu. F G C. Request Chord Services Organizes Chords Collection.

Top 100 Chord Lagu Tahun 2017 - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics. NUAN ENDANG ENDA NGEMPU ATI SINU. G5 A5 Taja nuan enda sayautaja nuan enda rindu G5 D5 ku meruan ngenang nuan sulu.

B5 A5 Tang diatu aku dikemula G5 A5 jaku enggau ati udah. Kord gitar lagu-lagu melayu lagu nasyid lagu pop ost drama ost filem di malaysia. G5 A5 Ukai amu sayauukai ku amu pengerindu G5 D5 tang atiku cukup sinu.

Sinu amai ku ngenang pengerindu tua Dm G Pengerindu ti putus di tengah cerita 3 F G C Padam aja meh semua pengingat tua Am G C Ti manis maya tua begulai suba Repeat 123 Ti manis maya tua begulai suba. C G C F Fm pengudah nuan milih iya ke sulu. Are you enjoy my guitar tab lagu iban of Sinu by Masterpiece.

RICKY JAY INTRO LEAD GITAR F C 1 UKAI B. C G Tumu pagi aku dani F G Meda nuan sulu nadai agi di tisi C G Nama berita nuan dara F G Udah lam. Posted by Unknown at 2353 3 comments.

Taja nuan enda sayautaja nuan enda rindu F C. Ben Miguel - Redak Atiku. 13 Bunga Thomas Arya.

Ti nyema kod-kod lagu aku ditu bisi salah anang malu madah. Am G F nyinuka ati aku kediri. F G C -GB Am C G CG.

Daftar Koleksi Chord Kunci Gitar Lagu Iban. Ukai amu sayauukai ku amu pengerindu. KORD GITAR IBAN KORD KEYBOARD IBAN PENGERINDU BETUCHIK LAMAN PENYANYI INDU IBAN Winnie Albert.

Share to Twitter Share to. Kunci Gitar Allesandro - Petang Chord Dasar. Ke penudi ari ari aku MUSIC KITAI IBAN TERUS MANSANG.

F G C-GB Am enggaika meda penyinu ari mata ku. SENGAJA NUAN NGEMEDIS KA ATI AKU 2 LANDIK AMAT NUAN BELALAI KE AKU. C F G C GB Am.

D D A Deka ku bertanya ngagai nuan sulu nama penyalah aku Em A Nyentuk ke nuan ambai ditemu ku belalai D A Bekirum surat ngau bungai D Uji madah ke aku nyema nadai pengerindu G Cukup meh nuan beduan aku D A Ti udah nadai jalai badu meh tua begulai G D. Masterpiece - Redak Seribu Chord - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics. Ruang tu digaga alai kitai bekunsi ke ke penemu pasal music kitai Iban.

Stephy Puyang - Jalai Beserara.


Lirik Lagu Ku Enda Peduli Frederick Sut Igat Us


Lagu Iban Sinu Solo Guitar Tutorial Youtube


Lirik Lagu Joget Asa Ati Lagu Iban Oleh Linda Lirik Lagu Lagu Lirik

No comments for "Kord Gitar Lagu Iban Sinu"